Obiskovalci muzeja bodo lahko sledili zakoncema s tem, da si bodo ogledali 17 slik in kipov, ki se pojavljajo v šestminutnem videu Apeshit – od marmornega kipa Nike Samotraške do portreta temnopolte ženske francoske umetnice Marie Benoist. Najprej se bodo seznanili s podatki o delu samem in času, v katerem je nastalo, prav tako pa jim bo pojasnjena simbolika, ki jo vnašajo v video spot režiserja Rickyja Saiza.
Izbira slik in drugih del v videu je po pisanju francoske tiskovne agencije AFP nastala z namenom čaščenja temnopoltih teles v instituciji, ki je bila zgrajena na temeljih imperializma. Portret temnopolte ženske je denimo nastal leta 1800, šest let za tem, ko so francoske oblasti zahtevale ukinitev suženjstva v svojih karibskih kolonijah.
Med najbolj odmevnimi podobami AFP omenja Beyonce, ki v vrsti temnopoltih plesalk pleše pod delom Jacquesa-Louisa Davida Kronanje Napoleona in Jožefine, medtem pa prepeva “I can’t believe we made it…” (Ne morem verjeti, da nam je uspelo.) Zaenkrat je 90-minutno vodstvo dostopno zgolj v francoskem jeziku, a ga bodo v muzeju kmalu prevedli še v druge jezike.
Skladba Apeshit je uvrščena na prvi skupni album Beyonce in Jay-Z-ja z naslovom Everything is Love, ki sta ga izdala kot The Carters. Album predstavlja čaščenje afriško-ameriške identitete in njunega zakona. Znano je, da je Beyonce zakonske težave s priljubljenim raperjem opisala v albumu Lemonade iz leta 2016, Jay-Z pa je svojo plat podal v lanskem albumu 4:44.
V Louvreu so sicer že poprej ponujali vodeni ogled, ki ga je navdahnila skladba Smile Mona Lisa ameriškega raperja z imenom will.i.am.