Churchill je sliko, ki je bila doslej v zbirki družine Jolie, naslikal v Marakešu po konferenci v Casablanci januarja 1943.
Po pisanju spletnega portala je Churchill tedanjega ameriškega predsednika Franklina Roosevelta povabil, naj se mu pridruži v Marakešu dan po zaključku konference. Z njim je želel deliti poglede na mesto in svetlobo ob sončnem zahodu, ki jo je sam tako zelo cenil.
Razgled je na Roosevelta napravil tako močan vtis, da se je Churchill odločil, da ga bo zanj ujel na platno kot spomin na njun izlet. Dejanje je bilo po pisanju spletnega portala razumljeno ne le kot znak njunega prijateljstva, ampak tudi kot znak posebnega odnosa med Združenim kraljestvom in ZDA.
Po besedah vodje oddelka britanske moderne umetnosti Nicka Orcharda so pri pri Christie’s navdušeni, da bodo ponudili zgodovinsko tako pomembno sliko kot vrhunec dražbe del britanske moderne umetnosti.
Stolp mošeje Koutoubia Mosque je po njegovih besedah nastal po konferenci v Casablanci in je edino delo, ki ga je Churchill ustvaril med drugo svetovno vojno v Maroku, za katerega je menil, da je ena najlepših držav, kar jih je videl.
Churchill je začel slikati prizore iz Maroka potem, ko je državo obiskal ob spodbudi svojega učitelja slikanja Johna Laveryja. Ob prvem obisku leta 1935 je ustvaril približno 45 slik. Stolp mošeje Koutoubia pa je edina njegova slika, nastala med letoma 1939 in 1945.