Organizatorji festivala so se odločili, da ga izpeljejo v živo, a z nekoliko spremenjenim konceptom. Do vključno 16. februarja bodo na sporedu vsi tekmovalni filmi, ki jih spremljajo tudi ekipe, po podelitvi nagrad pa sledijo še dnevi, v prvi vrsti rezervirani za najširše občinstvo.
Festivala se bodo lahko udeležili le cepljeni in preboleli, ki bodo morali ob obisku dvorane predložiti še negativen test. Le tako, menijo organizatorji, bodo lahko zagotovili čim bolj varen festival, filme v živo in spremljevalni program.
Na festivalu bo svetovno premiero v tekmovalni sekciji Generation Kplus doživel tudi celovečerni prvenec režiserke Sare Kern, slovensko-avstralska koprodukcija Moja Vesna. V programu Shooting stars za obetavne igralce se bo predstavil igralec Timon Šturbej.
Film, ki bo odprl letošnji festival, Peter von Kant, je Ozonova svobodna interpretacija klasike Rainerja Wernerja Fassbinderja iz leta 1972 Grenke solze Petre von Kant. Ozon v središče postavi slavnega režiserja, ki je razpet med strastmi in samoizpraševanji. Film naj bi bil po napovedih umetniškega direktorja Berlinala Carla Chatriana prav tisto, kar so želeli za začetek festivala.
“Za začetek festivala smo iskali film, ki bi v naša temna življenja prinesel svetlobo in optimizem. Peter von Kant je teatraličen tour de force, osrediščen v konceptu lockdowna. V Ozonovih rokah postane ta komorna igra idealna oblika za ljubezen, ljubosumje, zapeljevanje in humor – pravzaprav za vse, kar dela življenje in umetnost tako zapletena,” je povedal Chatrian.