Bilo je preveč boleče, pravi režiserka
Režiserka filma Petdeset odtenkov sive Sam Taylor-Johnson je nemara res opravila odlično delo v prvem delu in kljub 83 milijonov dobička filma zgolj v ZDA v prvem vikendu predvajanja, se ne namerava več spustiti v snemanje preostalih delov (ki jih sicer pri Universalu še niso uradno potrdili).
Taylor-Johnsonova in avtorica knjige E.L. Jamesova ste se namreč med snemanjem flma sprli praktično glede vsega. Jamesova naj bi bila pri tem zelo glasna in izjemno protektivna do svoje zgodbe.
“Ni bilo lahko, ampak sva se prebili skozi. Mislim, da obe čutiva, da je bil to za naju izjemno boleč proces,”
je kot navaja The Hollywood Reporter o njunem sodelovanju povedala Taylor-Johnsonova. E.L. Jamesova je želela še bolj eksplicitne prizore seksa, Taylor-Johnsonova pa si je želela blažjega pristopa. Ker je imela zadnjo besedo režiserka, smo dobili blažjo verzijo sado-mazohističnih prizorov.
Močan spor glede zadnje besede v filmu
Vir, ki je sodeloval pri snemanju, je še povedal, da je bila avtorica knjige na snemanju kot eden izmed karakterjev zgodbe in da je večkrat s svojo bojevitostjo pretiravala. Režiserka naj bi Jamesovo le težko kontrolirala. Najbolj glasno naj bi se sprli glede zadnje besede v filmu. Jamesova je vztrajala pri besedi “stop”, Taylor-Johnsonova pa pri besedi “rdeča”. Zmagala je avtorica knjige, čeprav stop ni bila zadnja beseda v njeni knjigi, a naj bi zadela pomen.
Režiserka prvega filma Sam Taylor-Johnsonova, levo, in avtorica knjige, E. L. Jamesova sta si bili med snamenjem nenehno v laseh (Profimedia)[/caption]
Avtorica knjige se ni dala niti scenaristki
Enake težave je imela z avtorico knjige tudi scenaristka Patrick Marber. Tej naj ne bi Jamesova pustila niti najmanjše svobode pri pisanju scenarija – pa naj je šlo zgolj za razliko v besedah “in” ali “ali”. Avtorico knjige gre po svoje razumeti. Če si bralci ustvarimo svojo vizijo, kakšna bi morala biti karakterja na platno, kako močno čustveno vpletena mora biti šele E. L. Jamesova.